Saturday 12 July 2008

دنيای كوچك آقای اوف - هزار و چهل‌ويك

16 comments:

Anonymous said...

بله! 100 درصد حق با ایشان است!
بلکه هم 120 درصد!!!
:)ـ

Anonymous said...

:* eyval

Anonymous said...

درود بر مستر اوف.هميشه حق با ايشان است والاغير...

Anonymous said...

آقاي اوف دچار معلوليت شده اند ؟ آيا ؟ ايشان پس كف دستشان كه هوا رفته است كجا است ؟
به نظر مي رسد مشكلاتي در خلقت ايشان رخ داده است كه تا به حال مشخص نگرديده بوده است !

Anonymous said...

alan in ro ye bande ya roye sathe?:D

Anonymous said...

پرسشی ، با آیا و با شاید !

آقای عوف
یا
آقای اوف
؟

Anonymous said...

پرسشی ، با آیا و با شاید !

آقای عوف
یا
آقای اوف
؟

Loobia said...

آفرین آقای اوف. شما تعادل رو حفظ کن. ما هم تشویقت می کنیم.

Anonymous said...

سلام و عصر بخیر.
مختصر و بدون تعارفات معمول اینکه می خواهم وبلاگ شمارا در صفحه ی تارنامه ی ماهنامه ی نسل سومی راه فردا( شماره ی پنجم) معرفی کنم. برای کسب اجازه آمدم اینجا.لطف کنید و در صورت تمایل از طریق ایمیل به من خبر بدهید.
tookarahimi@gmail.com

Anonymous said...

بر همگان واضح مبرهن است که "حفظ تعادل از اهمیت بسزایی در زندگی انسانها برخوردار میباشد"اما مشکل این جاست که اغلب انسان ها در اهمیت دادن به چیزهای مختلف (بجز تعادل) دچار افراط و تفریط میشوند

Anonymous said...

migam in MR off che bahale!!!

Anonymous said...

MR oof...
eslah mikonam

Anonymous said...

خیلی جالب بود
جالب و نوین
یه توصیه ی خواهرانه
یه کم هزینه کن و کتابی با همین طرحها و نو آوری ها با برگه های بین کرم قهوه ای بده بیرون
شک نکن که استقبال زیادی از طرحت میشه
خیلی جوون پسند و جالب توجه کن هست

Anonymous said...

اوه آقای اوف! نیوفتی!
می گن من توی دنیای خودم سیر می کنم. به نظرت اینجایی که من هستم کسی هست؟ نکنه رابینسون کروزوئه باشم.
نکنه من هم معلقم؟ هان؟
نه! شما بگو که عاقلی!
هان؟

Anonymous said...

آقای اوف حتی تفریط و افراط کند، باز هم دوستش داریم که.

Anonymous said...

[url=http://www.htoof.com/vb/]منتديات[/url]

[url=http://www.htoof.com/vb/f46/]توبيكات[/url]

[url=http://www.htoof.com/vb/f46/]توبيكات ماسنجر[/url]