Saturday 20 September 2008

دنيای كوچك آقای اوف - هزار و چهل‌وسه

28 comments:

Anonymous said...

اين آقا اينقدر دوست داشتني كه ميشه حدس زد با عينك چه جيگري ميشه...
مباركش باشه ...

. said...

:)) فداش بشممن! چه بهشم میاد. کلی خوش تیپ شده ها

Anonymous said...

Whoohoo!

Anonymous said...

Cuuute !

Anonymous said...

آقای اوف پس چرا انقدر دیر به دیر پیدات میشه؟
به خدا چشمم به این وبلاگت خشک شد بس که روزی صد بار اومدم دیدم خبری ازت نیست.
دوست دارم آقای اوف هوارتاااا

جوان ايراني said...

سلام آقاي اوف... كجايين شما بابا.. دلمون تنگيده بود بسي

Amelie said...

in aghaye of bayad becheloonam ye ruz:)

Anonymous said...

آقای اوف، درست است است که این عینک خیلی برازنده شماست و کلی دلبرتان کرده، اما محض اطلاع تابستان تمام شده و آفتاب تند و تیزش هم. تا حالا کجا بودی برادر که دلمان هزار راه رفت !

Anonymous said...

به خلاقيتت حسودي مي كنم و در عين حال دلم مي خواد خلاق تر بشي . جواب اي تناقضات دروني منو كي ميده ؟

Anonymous said...

به استاندارد ساختن اتومبیلها اعتقاد دارم ولی به استاندارد ساختن مردم نه!.

Anonymous said...

به استاندارد ساختن اتومبیلها اعتقاد دارم ولی به استاندارد ساختن مردم نه!.

Anonymous said...

الهی من قربون این آقای اووف ام بشم که تنها با دیدن قیافه ی نازگل اش دهن ام بسته می شه.وگرنه من کامنت هام از دو کیلومتر کمتر نمی شه.

Anonymous said...

واقعا که مگه روابط عمومی به شما چه بدیی کرده ؟
فکر کردی فقط من روابط عمومی خوندم اصلا خودت روابط عمومیی
(شکلک زبان درازی)

Anonymous said...

Per me che conosco il signor Oof, e lo conosco molto bene, e' una gioia contare i minuti per vedere cosa di nuovo m'inventa. Sei un amore signor Oof!

Anonymous said...

Per me che conosco il signor Oof da una vita, e lo conosco molto bene, e' una gioia contare i minuti per vedere la sua sorpresa. Sei un amore, signor Oof...
Antonia

Anonymous said...

واییییی چطوری اوف جونم؟ خیال کردم فراش کردی یعنی جفت شدی یعنی جور شدی یعنی همین دیگه ...

نه؟!!!

خب ...

چی بگم؟

Anonymous said...

دلم برای تو و بانوی سبز و اینا تنگ شده بودش هوم!

Anonymous said...

بولتن دانشجويان و دانش‌آموختگان فلسفه ايران

Iranian Students of Philosophy
www.isphilosophy.com

Anonymous said...

سلام.با شعری جدید از خودم آپم و منتظر نظرت دوست گرامی[گل]

Hadiseh said...

خیلی چسبید.

M said...

Dear Mr. Oof, I just created my blog, and I would love to have you as one of my firnds there,
check me out:
luv-design.blogspot.com
Thanks
Mona.

Anonymous said...

شما واقعا هنرمندی و خلاق

NewshA. said...

اوفی جونی . کوشی بیا بیا

Anonymous said...

دنیای کوچک آقای اوف خیلی بزرگه، خیلی دوست داشتنیه ...

Anonymous said...

با سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز و گرامی...با احترام از شما دعوت می شود تا از این لینک بازدید کنید و در جشن بزرگ 27 مهر شرکت نمائید...با تشکر فراوان از شما...
http://www.27mehr.blogfa.com

لطفا دوستانتان را هم از این جشن آگاه سازید...

Anonymous said...

che aghaye oofe khoshtippi!

Nora Báez said...

I give them my support in TheBOBs, because I feel very good to his blog.
Best regards from Argentina

Anonymous said...

چقدر زیاد زیاد زیاد این کارو دوست دارم. ممنون از تون