Saturday 31 October 2009

آقای اوف: دوران نو / يك

34 comments:

میترا نهچیری said...

ای خدا! دو تائیشون خیلی نازن! مرسی

سوده said...

صبح دل انگیز بارونیتون بخیر آقای اوف

miracle said...

salam mr oooooof!
deleman basi barayetan tang shode bood!
che doost e mahi ham darin!

رامک said...

آقای اوف دلمان تنگ شده بود!
من واقعا این کفشدوزک را دوست دارم.

شب نویس said...

خیلی خوشحالم که برگشتی

بیگلی بیگلی said...

تولدت مبارک! دلم برات خیلی تنگ شده بود

مریم صفا said...

هووو هووو ... زنده باد

Unknown said...

سلام و عرض ارادت .

sedigh said...

yani asheghesham!!!

AnnaMaria AE said...

ای جانم
گیگیل گیگیل گیگیلی

2i said...

سلام عزیزم
:)

farzin said...

خوشحالم که میتونم بازم سری به آقای اوف بزنم

orange said...

تبریک میگم برای حضور دوباره تون.ضمنا من عاشق این کفشدوزک هام

idin said...

سلام
چه قدر خوشحال شدم
خيلي...به خصوص اون كفشدوزكه كه خيلي هم براي من نوستالژيك مي باشد
راستي لينك هر دو تا تصوير يكي آقاي اولدفشن عزيز...كليك كه مي كني هر دو تا يكيو نشون مي دن.

dorna said...

خب اینکه آغاز دوران نو آقای اوف دل انگیز با روز تولد من یکی شده قابلیت گرفته شدن به فال نیک دارد! شما اینطور فکر نمیکنید؟ :)

علی‌رضا امك‌چی said...

و شما فكر می‌كنيد كه اين يكی‌شدن، تصادفی بوده؟ اگر اين‌طور فكر ‌كنيد تمام برنامه‌ريزی من برای اين هم‌زمانی را ناديده گرفته‌ايد! تولد بسيار مبارك! / ع

هلیا said...

دلمون براتون خیلی تنگ شده بود آقای اوف نازنین. خوش آمدید

Anonymous said...

خوب علی رضا(همکار محترم) خیلی شبیه آقای اوفه من اول فکر کردم یکی هستند بعد دیدم که نه
همه پست ها زیرش نوشته اوف این یکی نوشته علی رضا
و یک کمی بینی ایشون از آاقای اوف بزرگتره ولی باز باید زیرش می نوشتید اولدفشن چون این کفشدوزک مال اونه نه شما
:)
خوشگل بود فقط من یک سوال داشتم این که انگشت های ایشون به کجا وصل ه

1 said...

خوب علی رضا(همکار محترم) خیلی شبیه آقای اوفه من اول فکر کردم یکی هستند بعد دیدم که نه
همه پست ها زیرش نوشته اوف این یکی نوشته علی رضا
و یک کمی بینی ایشون از آاقای اوف بزرگتره ولی باز باید زیرش می نوشتید اولدفشن چون این کفشدوزک مال اونه نه شما
:)
خوشگل بود فقط من یک سوال داشتم این که انگشت های ایشون به کجا وصل ه

Unknown said...

:)

Shine said...

خوشحالم كه آقای اوف برگشته. یعنی خیلی خیلی خوشحالم. دوران نو مبارک !

الهام - روح پرتابل said...

Welcome Back
همگی خوشحالیم

parnian said...

asheghesham. mesle eshghe goli be gholi :)

Sisinomi said...

let's roll

ابريشم said...

هي چه خوب كه برگشتي اقاي اوف! جاتون واقعا خالي بود
:)

Anonymous said...

خوشحالم که دوباره برگشتی

mister [Or] Wolf said...

Oof!

زهراسادات said...

چه خوب شد برگشتیییییییییی
کلی دلمون تنگ شده بود برات.
پسر 6 ساله من که عاشقته!
آدرس وبلاگ پسرمو گذاشتم برات. خوش حال میشه ببینه براش نظر گذاشتی

Anonymous said...

وبلاگ عالی داريد.
لطفا به من هم سر بزنید
http://missgolpari.blogspot.com/

Anonymous said...

!هوراااااااااااااا

Anonymous said...

دیوونتم آقای اوووووف

Anonymous said...

با سلام خدمت شما دوست عزیز وبلاگ شما را دیدم وبلاگ زیبایی داری
یک روش عالی برای کسب درآمد از اینترنت را می خواهم به شما معرفی کنم
كسب درآمد از اینترنت ماهیانه 500 هزار تومان بدون نیاز به ایگولد و سایر بانكهای اینترنتی
وایز درآمد شما به حساب بانكی شما در ایران (سیبا – سپهر)
تنها راه كسب درآمد برای كسانیكه می خواهند از صفر و با سرمایه كم (حتی بدون سرمایه) شروع كرده و به درآمد عالی برسند.
برای شما که وبلاگ داری کاری بسیار راحت تر از کار من است که وبلاگهایم را جدید راه اندازی نموده ام با این حال در مدت 20 روز 20000 تومان وارد حساب کاربریم شده است برای شروع عالی نیست؟ شما هم امتحان کن ضرر نمی کنی تمام مراحل انجام کار در بسته آموزشی میباشد.
به وبلاگهای زیر یه سری بزن مطمئن باش ضرر نمی کنی
http://nvnshop3.mihanblog.com
http://nvnax.mihanblog.com
http://nvnshop2.javanblog.com

دومینو said...

وااای
با ناامیدی امیدم و حسابی ذوق زده شدم
اوف جان خیلی مشتاق دیدار بودیم

Anonymous said...

اصلا دوست ندارم وقتی همه می گن
" دلمون تنگ شده بود "
" چه خوب برگشتی "
یا
"عاشقشم "
من هم همین ها رو تکرار کنم
دلم می خواد حرف جدید بزنم پس
...
دلم خییییلییی تنگت شده بود
چه خوب برگشتی
عااااشقشم